lauantai 7. huhtikuuta 2012

Up to ninety!


Eli Irlantilainen sanonta joka tarkoittaa ”todella kiireinen”. Sellainen meidän viikko on tosiaan ollut. Jury’s Inn on ollut täyteen buukattu, koska Belfastissa oli tällä viikolla sellaiset Irlantilaisen tanssin mestaruuskilpailut, ja koko kaupungin kaikki hotellit on ollut koko viikon ihan täynnä! Eli tekemistä on töissä riittänyt! Ollaan Lauran kanssa päästy oikein kunnolla respatyön makuun. On hirveessä kiireessä ja stressissä checkattu ihmisiä sisään ja ulos samalla kun puhelin soi koko ajan ja laukkuja pitäisi kantaa sinne ja tänne. huhhuh! Mutta ollaan kyllä opittu ihan älyttömän paljon tällä viikolla! Ja aina vaan paremmin aletaan ymmärtää tätä paikallisten tapaa puhua! :)

Hauskaakin on kyllä taas ollut! Iskä ja äiti tuli Suomesta asti moikkamaan tytärtään maailmalle! On käyty hyvissä ravintoloissa syömässä ja kävelty ympäriinsä Belfastin keskustassa. Harmi vaan, että kelit viilenivät huomattavasti juuri silloin kun vanhemmat tuli tänne. Nyt on saatu kokea oikein perinteistä Irlannin säätä eli tuulta ja sadetta. Johan sitä auringonpaistetta kestikin.. :D Käytiin torstaina vanhempien ja Lauran kanssa syömässä ravintolassa nimeltä Made in Belfast, ja se on ihan mahtava paikka! Ruoka oli tosi hyvää ja sisustus oli todella mielikuvituksellista ja upeaa! Sinne mennään todellakin uudestaan!
Iskän ja äidin vetäydyttyä kämpilleen jatkoimme Lauran kanssa vielä iltaa paikalliseen opiskelijabaariin nimeltä the Parlour. And let me tell you, there was some serious shuffin’ going on! :D

Huomenna onkin sitten taas jo työpäivä ja mulla alkaa vielä sellainen mukava kahdeksan päivän työputki. Loppuviikosta taitaa tama tyttö olla aika valmista kauraa. Mutta sanottakoon nyt vielä, että vaikka välillä vähän rankkaa onkin, niin mihinkään en kyllä tätä reissua vaihtaisi!

How’s about ye me ould segotia?

xx

I

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti