perjantai 13. huhtikuuta 2012

Tosi ku vesi

Muistatteko kun kerroin siitä miten täällä meidän hostellissa vaan potkitaan palloo sisällä niin, että koko paikka meinaa lahoo lopullisesti alle? Kerran ihan vitsillä tuli heitettyä tolle Etelä-Afrikkalaiselle toverilemme Alfielle, että mieti nyt jos joku kerta potkasisit sen pallon tohon vesiputkeen ja tulis kiva tulva ja sit oltais ihan pulassa..! Hahahh lol.

Voin kertoo, että ei paljoo naurattanu kun eilen laahustin jalat hajalla töistä kotiin ja huomasin, että kappas vaan, vettä ei tuu mistään! :-) Luulin, että meillä on vaan omassa kylppärissä joku vika, mutta sitten Iinakin tulee kotiin ja kertoo karun totuuden. Alfie oli aikaansaanut juurikin sen katastrofin, josta oltiin voitu vaan vitsailla mutta ei kuitenkaan uskottu, että niin todella kävis! Joo-o... No siinähän sitä sitten oltiin, eilinen ilta ja tää päivä - koko hostelli ilman juoksevaa vettä! Ihan mielenkiintoinen kokemus sinänsä. :-)
Ihan makeet naurut saatiin kuitenkin tästäkin aiheesta lopulta revittyä kun mietittiin, miten kivaa ois ollut jos ois huomannu, että vessa ei vedä vasta sitten kun olis jo käynyt tarpeillaan... Niiice! B-)

Onneksi äsken kun tulin shoppailureissulta kotiin (mulla on siis vapaapäivä) sain ilokseni todeta, että vahinko oltiin korjattu! Vähän käy kyllä sääliks niitä/sitä jonka sen lystin maksaa, tää paikka ei meinaa oo sen näkönen, että omistajalla ois muutenkaan turhan paljon rahaa.
No okei, pakko myöntää - olin vaan tosi tyytyväinen siihen, että vesi toimii taas ja elämä voi jatkua ilman, että olo on kun kehitysmaassa ja pitäis kävellä ämpäri päässä kaivolle hakeen vettä tai jotain.

Mutta Alfie varmaan tiskaa täällä sit seuraavat kaks vuotta ja potkupallo on heitetty Lagan-jokeen.

Iina tulee ihan just kotiin ja sitten olis tarkotus lähtee jonnekin vähän naattimaan pinttiä :) Huominen on kummallakin meistä vapaa, mietittiin että lähdettäis tsekkaan sillon se Giant's Causeway Paddywagon kierroksen merkeissä.
Kattoo nyt jaksetaanko herätä. :)

Cheerio!

- L


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti