lauantai 14. huhtikuuta 2012

All you need is love!...+ tea (loads of tea!), chocolate, vinegar crisps, Magners, Spotify and woollen socks


Eilinen ilta meni keskustassa erilaisia pubeja kiertäessä. Jotenkin ajauduttiin aina sellaisiin paikkoihin joissa ikäluokka oli vähän varttuneenpaa. Lopulta turhauduimme katselemaan ainostaan vanhoja patuja ja päätimme valita varman päälle ja lähteä juurikin sille opiskelija-alueelle, jossa Paddys Palacekin sijaitsee. Queen's Universitya vastapäätä oleva opiskelijoiden "virkistymislaitos" näytti olevan täynnä elämää joten sinnehän mekin sitten sujahdettiin sulavasti. :D Siellä oltiinkin sitten ihan asian ytimessä - muovituopeista, desibelirajat ylittävästä musiikista ja tupaten täyteen ahdetusta tilasta päätellen tajusimme olevamme oikeassa paikassa! Siinä vaiheessa kun 18 vuotiaat opiskelijanuorukaiset alkoivat ehdotella jatkoja (vanhempiensa asunnossa tottakai) ymmärsimme kuitenkin ottaa jalat allemme ja hipsasta sinne minne kuulummekin, eli oman palatsimme ruhtinaalliseen sänkyyn.



Pylly vasten pyllyä pumpum.. tänne ei kyllä tosiaan kaivata enään yhtään ihmistä väliin!

Tämä päivä menikin sitten hienosti nukkuessa OHI, vähän jäi se Giant's Causeway niin sanotusti... Mutta ihan hyvä vaan levätä välillä kunnolla, Lauralla on 7 päivän työputki edessä ja Iina on vähän kurkkukipiänä ollut. No mutta koska päivä oli kaunis saimme kuitenkin jossain vaiheessa revittyä itsemme ylös, ulos ja suorinta tietä suosikkipaikkaamme Maggie May'siin haukkaamaan vähän aamupalaa. Sen jälkeen saimme ihme kyllä vielä jotain muutakin aikaseksi - kävimme tutustumassa Botanic Gardensilla sijaitsevaan Ulster Museumiin. Sehän olikin sit jännä paikka... se vaan jatku ja jatku ja jatku ja zzZzz...

Eli ei muutaku Sparin kautta hakeen vähän suklaata ja suosiolla kotiin jatkaan koomailua!


 
Maggie May's - Belfastin paras paikka <3

Istuskeltiin vähän aikaa poikien kanssa olohuoneessa kun yhtäkkiä ovi aukes ja sisään tuli joku virallisen näkönen äijä sellasen valtavan voileipä-tarjottimen kanssa. Kaveri ei sanonu sanaakaan, katto vaan hiukan säälivä hymy huulillaan ja laski ne leivät keskelle olkkarin pöytään ja lähti menemään. No mikäs siinä, ilmanen ruoka kelpaa aina, oli tosi hyviä leipiä kaikenlisäks, ei siinä mitään! Pikkasen oli vaan outoo kun kukaan ei tiennyt mistä ne leivät oli peräsin ja kuka se tyyppi oli, ihan kuin hän olis luullu, että ollaan niin köyhiä täällä ettei meillä oo varaa ees ruokaan. Koska siltä tää paikka meinaan näyttää ei millään pahalla... 
Kai ne oli kuullu siittä vesivahingosta ja päättäneet tuoda lohturuokaa meille reppanoille! 

Paddysissa siis vaan sattuu ja tapahtuu, ei oo ainakaan tylsää ikinä.


Noin siistiltä tuol ei kyllä näytä... :D


Äiteille! <3


 Let it be, let it be, let it be, oh let it be....

xx
Iina & Laura

2 kommenttia:

  1. hahaa ei oikeesti, onks teiä huone ain noi siisti? :D jos on ni i'm proud of you! näkisitte tän luuku.. :D

    VastaaPoista
  2. No ei todellakaan oo, toi kuva on otettu just sillo ku muutettiin sinne haha :D tää on ihan täys kaatopaikka nykyään.

    VastaaPoista