Todella mukavan (ja mielenkiintoisen) illallishetken jälkeen
Lorraine heitti meidät takaisin kotiin Rocky Road nimisen tien kautta. Tie on
kuulemma talvisin suljettu – ja ei ihme. Tie todellakin oli mukulakivityylisen
päällysteensä ja jyrkkyytensä takia kaikkea muuta kuin mukava kokemus
varsinkaan mulle, koska oon aina muutenkin aivan panikiissa näiden ihmisten
järjettömän liikennekäyttäytymisen takia. Laulelin siinä etupenkillä hiljaa
mielessäni taas ”If I ever leave this world alive…” :D No hengissä kuitenkin
selvittiin! Se tärkein syy miksi Lorraine halusi meidät sen Rocky Roadin kautta
kotiin viedä, olivat kuitenkin ne maisemat, jotka sen mäen päältä avautuivat.
Ei voinut muuta todeta kuin ”Breathtaking!” – jälleen kerran. Sieltä näkyi siis
koko Belfastin kaupungin (ja todn. joidenkin muidenkin kaupunkien/kylien) valot
iltahämärässä. Se oli niiiin kaunista… :)
Ihan kuin joku San Francisco- tyylinen maisema ja ”Big City Life”- fiilis.
Tänään mulla oli vielä toinen vapaa päivä (oikein mitään ei
saatu Iinan flunssan takia tehtyä) ja huomenna jatkuu taas työt. Onneksi
vain kolme päivää töitä nyt ja sitten taas 2 päivää vapaata. Iina ei ikävä
kyllä voi vielä huomennakaan palata takaisin Jurysiin… :(
Nyt vaan toivotaan, että toi flunssa ei tarttuis muhunkin ja
että Iina paranis pian, jotta pystyttäis nauttimaan loppuajastamme täällä
paremmin!
|
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti