Jätin iltapäivällä sit Iinan omaan vuoroonsa ja hänen pitäis kömpiä takas sieltä vasta yhdentoista aikaan illalla.. Voi olla aika väsyny nainen vastassa!
Aiiivan huippu työpaikka kuitenkin kaikin puolin, ihana työkaveri opetti mulle tänään myös irlantilaisia sanoja/sanontoja, nauroin ihan vatsa vääränä, aivan mahtavan kuulosta! :D Tänään mä sain myös vastailla puhelimeen - "Jury's Inn Belfast, this is Laura speaking, how can I help you?" ;)
Eilenkin oli mahtava päivä, oltiin aivan poikki kun mentiin nukkumaan mutta ah niin onnellisia! Saatiin sillon töiden jälkeen läheisessä opiskelijapubissa esimakua täkäläisestä partyparty-meiningistä , harmi et meno ehti yltyä huippuunsa just kun meidän piti lähteä kiltisti Paddy'siin vetään unta palloon. Mutta ei se mitään koska meillä on vapaa viikonloppu nyt edessä, YEI! Ennen sitä ois huomenna vielä vuorossa vierailu paikallisessa yliopistossa jonne mennään morjesteleen matkailu-, hotelli- ja ravintola-alan opiskelijoita. THE two girlz from Finland ;D
Tossa vielä kuva työpaikkamme pukuhuoneesta, tyypit ei ainakaan ota ihan turhan raskaasti itseänsä täällä.
With love
L
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti