Hi Ya!
Mulla oli tosiaan tänään ensimmäinen kokopitkä työvuoro Jury’s Innissä ja oli ihan todella kivaa, mutta myös välillä vähän rankkaa. Työkaverit on kyllä kaikki aivan mahtavia, ja tosi kärsivällisiä ja jaksavat opettaa ja auttaa aina kun tulee ongelmia. Sain tehdä ihan oikeita hotellin respahommia! Eli tein check-in ja check-out juttuja, vastasin hotellin puhelimeen hienosti ”Jury’s Inn Belfast, Iina speaking, how can I help you”, ja muuta työkuvaan kuuluvaa. Sain työpaikalta myös ilmaisen aamupalan ja lounaan! Perfect! Oli tosiaan Lauran kanssa läpystä vuoron vaihto, ja lähdin käppäilemään Paddy’siä kohti. Matkalla huomasin että mustat farkut ja t-paita oli ehdottomasti liian kuumat varusteet ilmaan nähden, joten menin kämpille vaihtamaan kesämekon päälle ja suuntasin läheisen Starbucksin terassille nauttimaan valtavasta lattesta ja auringonpaisteesta. How about that?
Cheerios,
Iina
oh.. <3
VastaaPoistamiss you!
VastaaPoista