Hi everybody!
Yksi sana riittää: Paradise.
Täällä on ihan uskomattoman hieno ilma, aurinko paistaa ja ihan t-paita keli!
Tänään mentiin aamulla ensin syömään vähän kyseenalaista Paddys'in aamupalaa, ja sitten lähdimme ihan businessnaisina kävelemään keskustaan päin.
Kävimme Belfast Metropolitan Collegella tapaamassa ihmisiä, ja sitten pääsimme kävelemään ympäriinsä Belfastin keskustaa. Tämä kaupunki on aivan ihana! Mahtavia kauppoja vieri vieressä!! Kävimme Victoria Squarella pällistelemässä, joka on siis sellainen aivan älyttömän kokoinen ja upea kauppakeskus.
Ei mikään ihan perus Hansa tämä paikka :D Ja voitte vaan uskoa millaisia kauppoja täältä löytyy! Ensimmäisen päivän jälkeen meillä on jo aikamoiset kantamukset kaikesta shoppaamisesta! Ja halpaakin on! Kateellisia?
Auringonpaisteesta ollaan nautittu ja terassikausikin virallisesti avattu Biffy Clyron musiikin siivittämänä! Not bad!
Tänään mennään ehkä vielä katselemaan paikallista pubielämää! Huomenna onkin jo ensimmäinen työpäivä Jury's Innissä!
XOXO,
Belfast girlz
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti