Turun kentällä saimme heti riemun aihetta kun eräs ruotsalainen nuori mies kaatui uskomattoman tyylikkästi (rumasti) liukuportaiden yläpäähän suoraan naamalleen. Onneksi pojan mahtavat aurinkolasit kannattivat koko komeuden jäbän pötköttäessä mahallaan portaissa. Turun kentällä Laura alkoi panikoimaan ja muuttui aivan vitivalkoiseksi. Siideri onneksi rauhoitti tilannetta ja toi tervettä väriä poskille. Iina sen sijaan veti kahvia ja pullaa tyynen rauhallisesti.
Sitten seikkailimme Köpiksen ja Lontoon Heathrown kenttien kautta Belfastin koneeseen.
Ensimmäinen asia minkä totesimme Belfastin koneessa, että siellä kuului "the most mysterious sounds we've ever heard". Oli niin koiraa, pöllöä kuin star warsiakin! Saimme myös nauttia maailman ärsyttävimmästä äänestä, joka oli siis sellainen kamala, kovaääninen ininä mikä siitä koneesta lähti. Juttelimme mukavan engelsmannin kanssa joka sanoi aivan liian kauan jatkuneesta ininästä: "i have a horrible hang-over, i don't need this right now".
Belfastin kentälle astuessamme huomasimme heti kaksi asiaa: Oli todella lämmintä ja siellä haisi lehmänlanta. Eli surely lovely!
Yhteyshenkilömme oli meitä iloisesti vastassa, ja pääsimme hänen kyydissään (järkytykseksemme väärällä puolella katua ajaen) hostellillemme. Sitten kävimme syömässä mukavassa paikallisessa ravintolassa, ja palasimme takaisin kämpillemme, mikä on hyvin keltaovinen ja vihreäseinäinen ja hmm.. jännittävä.
Nyt kuuntelemme Flogging Mollya ja alamme pikkuhiljaa painumaan maate.
Annamme kuulua itsestämme pian uudestaan!
Cheers,
Iina ja Laura
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti